Kur ieškoti informacijos apie kreditus?

Prieš skolinantis daugelis žmonių nori surinkti papildomos informacijos apie kreditorius, paskolų grąžinimo sąlygas bei kitus svarbius niuansus. Žinoma daugelis iš mūsų tokiais atvejais naudojasi internetu, dažnai pradedant paieškos nuo specializuotų paieškos sistemų ar oficialių kompanijų interneto svetainių. Kiek sudėtingiau yra tiems, kas nori rasti informacijos apie užsienyje suteikiamus kreditus. Tam reikia žinoti ne tik užsienio kalba, bet ir konkrečių interneto svetainių adresus.

Kaip neseniai buvo aprašyta šiame Gruzijos naujienų puslapyje, kreditai online šioje šalyje darosi vis populiaresni. Tai suprantama, nes informacinėms technologijoms vis labiau besiskverbiant į mūsų gyvenimus, internetas tampa neatsiejama verslo dalimi. Dauguma verslininkų teikiančiu smulkius kreditus (tai paskolos iki 1000 EUR) dažnai net neturi klientų aptarnavimo centrų. Žinoma bendrovė turi administracines patalpas, kuriose dažnai įkurdinamos telefonu bei internetu konsultuojančios operatorės. Tačiau administracijos darbuotojai ofise pinigų neskolina.

Su tokia nuomone sutinkama ir mano.sub.ge interneto svetainėje. Dauguma specialistų prognozuoja, kad smulkiųjų kreditorių pėdsakais paseks ir didieji komerciniai bankai. Ryšių su klientais palaikymą vis labiau perkeliantys į virtualią erdvę. Ateityje tik didžiuosiuose miestuose bus galima rasti bankų padalinius. Tačiau ir jų bus kur kas mažiau nei mes šiandien esame įpratę matyti.

Verslas renkasi internetą, nes taip galima optimizuoti išlaidas ir ne tik sutaupyti, bet ir pasiekti platesnį vartotojų ratą. Šiuo metu tikriausiai jau sunku būtų rasti įmonės kuri vykdo realią komercinę veiklą ir neturi interneto svetainės. Finansų ir kreditų sektorius yra itin lankstus ir imlus naujovėms, todėl būtent šio sektoriaus įmonės dažnai būna pirma pradininkės kai kalbame apie informacinių technologijų pritaikymą.

Verta paminėti ir paslaugų suteikimo operatyvumą. Internetu užpildyti paraišką ir gauti kreditą galima kelioliką kartų greičiau nei tą patį darant įmonės ofise ar banko klientų aptarnavimo centre. Todėl dalies paslaugų perkėlimas į virtualią erdvę yra naudingas ne tik įmonei, bet ir galutiniam vartotojui. Pastarieji ne tik gauna paslaugą (šiuo atveju kreditą) greičiau, bet ir gali mokėti mažesnius administravimo mokesčius. Taip yra todėl, kad automatizavus procesus, kredito suteikimo kaštai verslui ženkliai sumenka ir taip galima pasiūlyti geresnę kainą klientui.